Salta que salta (Rexistro nro. 543199)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 00952nam a2200277 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 211007s2021 sp g spa |
ISBN | |
ISBN | 9788491016861 |
CDU | |
CDU | 087.5:821.134.2-32"19" |
CDU | |
CDU | 82 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Benegas, Mar |
-- | 7505 |
Termo indicativo de función | autor/a |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Salta que salta |
Autores | / Mar Benegas |
EDICIÓN | |
Edición | 1ª ed |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | [Barcelona] |
Editorial | :Combel |
Data de publicación | ,2021 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 16 p. |
Outras características físicas | : il. cor. |
Dimensións | ;16 cm |
MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Colección-La cereza |
NOTA XERAL | |
Nota xeral | Prelectores: Libros con música |
NOTA XERAL | |
Nota xeral | LOMBO BRANCO |
NOTA XERAL | |
Nota xeral | Título tomado de la cubierta |
RESUMO | |
Resumo | Un juego de regazo es el tema de este título que, al terminar el cuento, se puede escuchar con música. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Música |
-- | 1555 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Poesía |
-- | 1554 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Vera Guardiola, Luisa |
-- | 16588 |
Termo indicativo de función | ilustrador/a |
ACCESO ELECTRÓNICO | |
Dirección de internet | https://www.combeleditorial.com/es/libro/salta-que-salta_978-84-9101-686-1 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da signatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Fonte de clasificación ou esquema | Nota pública | Prestado |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEEPR Juan María | CEEPR Juan María | 2024-02-06 | I1 | sal | I1 BEN sal | PEF003000001460 | 2024-02-06 | Prestable | ||||||||||||
CEIP Emilia Pardo Bazán | CEIP Emilia Pardo Bazán | Sala préstamo | 2021-10-07 | PLAMBE | 82P-C | sal | 3 | 82P-C BEN sal | CEC085000014032 | 2022-06-09 | 2022-04-19 | 1 | Prestable | |||||||
CEIP Emilia Pardo Bazán | CEIP Emilia Pardo Bazán | Aula | 2022-09-15 | LIA.3 | 82P-C | sal | 1 | 82P-C BEN sal | CEC085000014791 | 2022-10-05 | 2022-10-05 | Prestable | Lombo branco | 2032-10-01 | ||||||
CEIP Emilia Pardo Bazán | CEIP Emilia Pardo Bazán | Aula | 2024-06-05 | 82P-C | sal | 1 | 82P-C BEN sal | CEC085000016289 | 2024-06-05 | 2024-06-05 | Prestable | Lombo branco | 2032-09-01 | |||||||
CEIP Escultor Acuña | CEIP Escultor Acuña | Sala préstamo | 2022-03-22 | PLAMBE | 82N-C | sal | 82N-C BEN sal | PEC033000007791 | 2022-03-22 | Prestable | BIBLIOTECA: I1 | |||||||||
CEIP Plurilingüe As Solanas - Nicolás Gutiérrez Campo | CEIP Plurilingüe As Solanas - Nicolás Gutiérrez Campo | 2023-05-09 | 82-N | sal | 2 | 82-N BEN sal | PEC069000008888 | 2023-06-19 | 2023-06-19 | AZUL | ||||||||||
CEIP Plurilingüe Frián-Teis | CEIP Plurilingüe Frián-Teis | Sala préstamo | 2022-11-15 | compra | 82-P | sal | 1 | 82-P BEN sal | PEC086000007770 | 2024-06-11 | 2023-09-12 | Prestable | ||||||||
CEIP Plurilingüe Seis do Nadal | CEIP Plurilingüe Seis do Nadal | Sala préstamo | 2022-02-15 | Fondos Biblioteca | 82N-C | sal | 1 | 82N-C BEN sal | PEC013000010953 | 2022-12-13 | 1 | Prestable | ||||||||
CEIP Plurilingüe da Carrasqueira | CEIP Plurilingüe da Carrasqueira | Sala préstamo | 2022-10-14 | Fondos Biblioteca | 82-P | sal | 82-P BEN sal | PEC004000008565 | 2022-12-12 | 1 | Prestable | |||||||||
CPR Plurilingüe Abrente | CPR Plurilingüe Abrente | 2023-11-06 | PEP053000000260 | 2023-11-06 | ||||||||||||||||
EEI Rúa Hernán Cortés | EEI Rúa Hernán Cortés | Sala préstamo | 2023-11-15 | 78 | sal | 78 BEN sal | PEA024000000062 | 2023-11-15 |