Ni por favor ni por favora (Rexistro nro. 811619)
[ vista simple ]
| 000 -CABECEIRA | |
|---|---|
| Campo de control de longitud fija | 02346nam a2200241 i 4500 |
| INFORMACIÓN XERAL | |
| Códigos de información de lonxitude fixa | 220406s2021 sp g spa |
| DEPÓSITO LEGAL | |
| Número de copyright ou de depósito legal | M 13774-2019 |
| ISBN | |
| ISBN | 9788490976821 |
| CDU | |
| CDU | 316.647.82-055.2:81(460)811.134.2-27 |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | Martín, María |
| Termo indicativo de función | autor/a |
| -- | 101252 |
| MENCIÓN DE TÍTULO | |
| Título | Ni por favor ni por favora |
| Resto do título | : cómo hablar con lenguaje inclusivo sin que se note (demasiado) |
| Autores | / María Martín, Coral Herrera |
| EDICIÓN | |
| Edición | 4ª ed. |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
| Lugar de publicación | Madrid |
| Editorial | : Catarata |
| Data de publicación | , 2021 |
| DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Extensión | 128 p. |
| Dimensións | ;22 .cm |
| RESUMO | |
| Resumo | “Os nenos que rematen poden ir ao recreo”, di a mestra. Julia queda sentada no seu pupitre, esperando a súa quenda. “Fulanita, dixen que podedes ir ao recreo” e, como Julia permanece inmóbil, ao final explícalle que con “nenos” refírese tamén ás nenas. Horas máis tarde, o profesor de ximnasia di: “Os nenos que queiran formar parte do equipo de fútbol que levanten a man”. Julia alza a man, decidida, ao que o profesor, incómodo, reacciona: “Dixen os nenos”. Julia, estupefacta, non entende nada. “Pero non dixera ‘os nenos’?”. E así, as mulleres, desde pequenas, teñen que aprender a deducir cando están incluídas e cando non. Aínda que a anécdota pode parecer divertida, en realidade non o é. Desde antes de nacer edúcase de modo distinto a unhas e outros, noméanse de modo diferente, naturalízase a diferenza cultural como resultado artificial das diferenzas biolóxicas. A que nos referimos cando falamos de linguaxe inclusiva? É o mesmo que linguaxe “politicamente correcta” ou non ten nada que ver? Como comunicarnos sen deixar fóra do discurso á metade da poboación? Como expresarnos de forma correcta, amena e comprensible sen discriminar a ninguén? É a nosa linguaxe sexista? E as autoridades encargadas de darlle esplendor? Neste libro non atoparás propostas extremas nin definitivas, pero si moitas ferramentas para comezar a utilizar a linguaxe inclusiva de forma sinxela, con multitude de exemplos e moito humor. Porque a solución está na punta da lingua. |
| DESTINATARIOS | |
| Nota de audiencia | 3º-4º ESO |
| -- | 1º-2º BAC |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Sexismo na linguaxe |
| -- | 56240 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Sexismo |
| -- | 30792 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Feminismo |
| -- | 9509 |
| ACCESO ELECTRÓNICO | |
| Dirección de internet | https://www.catarata.org/libro/ni-por-favor-ni-por-favora_94215/ |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
| -- | 2 |
| Retirado | Perdido | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Fonte de clasificación ou esquema |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| IES Enrique Muruais | IES Enrique Muruais | Sala préstamo | 2023-03-03 | PLAMBE | 81 | fav | 81 MAR fav | LED036000007376 | 2023-03-03 | Prestable | ||||||||
| IES de Allariz | IES de Allariz | Sala préstamo | 2022-04-06 | Plambe 2021-22 | 316 | nip-01 | 1 | 316 MAR nip-01 | OED019000019640 | 2023-09-20 | 2022-11-04 | 1 | Prestable |